Kur prindërit janë sëmurë

Ku mund të shikojmë për vitamina me vlerë, minerale dhe komponetë të tjerë që forcojnë imunitetin? Këto janë ato që bëjnë:

Limona dhe limona jeshile – Sepse kanë përmbajtje të lartë vitaminash (veçanërisht vitaminë C) dhe ato përdoren shpesh për profilaksi, në ftohje dhe në raste të ndryshme infeksionesh.

Qitroja – është një burim i fuqishëm vitamine C, e cila forcon sistemin tonë imunitar dhe mbron nga dëmtimi që shkaktojnë radikalet e lira.

Molla – përmban antioksidantë (midis te tjerave, vitaminë C dhe fenolate)

Portokalli - një portokall i siguron trupit të njeriut 116% të nevojës ditore për vitaminë C.

Rrush te thate – ky frut ka më shumë vitaminë C dhe potassium, megjithëse nuk ka kalori. Rrush te thate ndihmojnë shumë gjatë ftohjes, përmiresojnë ngjyrën e fytyrës, stimulojnë metabolizmin dhe forcojnë sistemin imunitar.

Kivi – shumë viataminë C.

Manaferrat – përmbajnë 2 herë më shumë vitaminë C sesa boronica, sasi të madhe vitamine B2 dhe më shumë magnez dhe zink sesa frutat e tjera. Acidet organike të manaferrave shtojnë oreksin dhe përbërësit e tjere rrisin imunitetin e organizmit.

Lëng manaferre, manferra te ngrira – vitamin C e kondensuar

Lakër – të dyja, si lakra ashtu edhe turshitë, janë burim i shkelqyer vitamine C.

Specat e kuq – përmbajnë shumë vitaminë C, hekur, beta karotene, lycopene (antioksidant)

Majdanozi– përmban shumë beta karotenë dhe vitaminë C.

Preshi – viaminë C, beta karotene, potassium dhe fosfate.

Kosi dhe produktet e qumështit - bacteriet probiotic e bëjnë organizmin më të fortë.

  • Pirja e duhanit, alkooli dhe stresi janë konkurrentë që duhet të jenë në skuadrën e kundërt, në mënyrë që ju të mund t’i godisni ata.
  • Nëse miku juaj tështin, kollitet, i janë sëmurur grykët ose e ka zënë gripi, përpiquni ta shtyni viziten tek ai derisa të përmirësohet. Ekziston gjithmonë një… telefonatë për mikun tuaj ;-)

Ajo redukton trashësinë e mukusit në rrugët e frymëmarrjes

Hollon sputumin në
mënyrë efektive
Lehtëson
frymëmarrjen